Thursday, August 14, 2014

Sretan ti rodjendan Sopen!!!

Odavno nisam procitao ljepsu cestitku za rodjendan. 
A cestitka je mom drugu Sopenu.
Pridruzujem se Sajinim cestitkama i  prenosim je sa facebook-a:

Radio sam u Cajavecu kao transportni radnik sa zavrsenom trgovackom skolom-srednjoskolac radio najteze fizicke poslove,upravnik mi bio covjek koji nije nikad cuo za Ludolfov broj  Mene kao ciganina sikanirali su polupismeni seljaci a i pojedini iz kluba "gradska raja" ,ja sam bio previse mudar i nikad se nisam htjeo buniti vec sam im kulturno znao "spustati" cim mi se ukaze prilika a ukazivala se cesto.
Jedan iz male grupe rijetkih koji su me gledali kao covjeka a ne po mojoj naciji bio je Sopen, o njemu sam cesto pricao mojoj djeci a valjda cu doziviti da o njemu pricam naravno u superlativu i mojim unucadima kad stasaju i pocnu da shvataju zivot.
Djoko, ljudino moja, hvala ti za tvoju iskazanu i dokazanu ljudskost i sve najbolje u zivotu tebi i tvom jatu.
Zivio ! 

2 comments:

  1. Bravo Safete ! Bravo Sopa ! Divan je osjecaj cuti,citati te tako tople prijateljske rijeci upucene nasem saigracu,nasem prijatelju Sopenu...Posebno kada na prostorima nase nekadasnje Juge sada "caruju" mrznja,zavist,zloba medju nacijama,razlicitim vjerama,medju dojucerasnjim prijateljima uz obilatu "pomoc" onih koji bi upravo trebali da smiruju te negative strasti.

    ReplyDelete
  2. Dragi Sopen, neka je sa srecom! Bio si uvijek prava Raja. Puno pozdrava svima!
    Sejo

    ReplyDelete