Friday, September 26, 2014

Marin Čilić: Kajem se zbog Thompsona

Ogradio se

Hrvatski teniser Marin Čilić proteklo ljeto pamtit će po uspjehu karijere i tituli na US Openu.
Mladić rođen u Međugorju porazio je konkurenciju, šokirao teniski svijet i kući se vratio s jednim od najcjenjenijih pehara u modernom tenisu.
Priređen mu je lijep doček, organiziran je bogat muzički program, a jedan od gostiju bio je i Thompson (kontroverzni pjevač Marko Perković).
No, čini se da to Čiliću i nije bio baš najomiljeniji trenutak večeri. Kako je u razgovoru za srbijanski ‘Kurir’ kazao, zbog dolaska ovog pjevača fokus medija usmjeren je na pogrešnu stranu.
''Thompsona su pozvali organizatori i meni je žao što je medijski fokus s ovako velikog uspjeha prešao na to. Čuo sam da je mnogo ljudi i u Srbiji i u BiH navijalo za mene. Zaista mi je žao što se to dogodilo'', rekao je teniser.
Novinar srbijanskog lista upitao je Čilića da li je svjestan da bi ovim potezom mogao izgubiti navijačku podršku među bh. i srbijanskim navijačima.
''Bilo je kasno, već je sve bilo dogovoreno dok sam bio na mečevima Davis kupa. Žao mi je. Ne znam šta drugo da kažem. Vjerujem da svojim igrama i ponašanjem mogu pokazati da imam i navijače među Srbima. Ja sam onaj isti, nisam se promijenio'', zaključio je teniser.


(Radiosarajevo.ba)

No comments:

Post a Comment