Saturday, October 11, 2014

Voki Erceg: Što je muškarac bez brkova




Odlučih se, prije nekoliko dana da pustim brkove, s jednom jedinom namjerom: da ih ne brijem dok ne završim film.

O brkovima je toliko rečeno, tačnije o istoriji i značenju brkova, da ja tu prosto nemam šta da dodam; mogu jedino da kažem da osećam, da meni, lično ne stoje (prvi utisak moje supruge).

Da li zbog izvjesne paranoje usljed komentara moje drage Nataše, supruge, imam osjećaj da ljudi na ulici obraćaju pažnju na mene - a nisam siguran koliko mi to prija.

Naravno, da nemam ništa protiv brkonja, avaj!, sad sam i ja jedan od njih. Uostalom moj otac je dobar dio života nosio brkove; mislim da je to posljedica njegove izvjesne sklonosti ka sviranju pjesama Miše Kovača i drugih dalmatinskih bardova.

Stoga, molim vas, pomozite nam da privedemo snimanje filma kraju: donacijom, sugestijama, komentarima - možda čak i prosljeđivanju informacija o projektu - donacijom :) pomozite mi da "skinem" ove brkove. Adresa je: http://igg.me/at/gpdoc.

Hvala svima! Vaš Voki!

No comments:

Post a Comment