Thursday, October 23, 2014

Vrijede i ako ste ih culi!

Vraća se čovek od doktora i sretne prijatelja:
- Šta ima novo?
 - Evo, ništa, bio sam kod doktora.
- I, šta ti je rekao?
 - 200 evra!
 - Ma ne pitam te to, nego šta imaš?
 - 50 evra.
 - Aman, pitam te šta ti fali?
 - 150 evra.
*************************** 
 Haso polagao vozački ispit.
 - Niste položili. Imate 28 grešaka - kaže član
 komisije.
 - Ali kako?! Sve sam odgovorio - pobuni se Haso.
 - Da, ali pogrešno. Sve odgovore ste zaokružili pod B!
 - Pa ja za B i polažem!
 ***********************
    Radili Huso, Haso i Suljo na gradjevini.
 Pentrali se po skeli, kad najednom Suljo se spotakne, padne
 i pogine.
 Huso i Haso ne vjeruju sta se dogodilo...
 Pa sta cemo sad?
 Kaze Huso Hasi: Najbolje da ti odes do Fate, bili ste nekako
 bliski,bolje da cuje od tebe sta se dogodilo.
 I tako ode Haso i vraca se za sat i po, nosi gajbu pive na
 ramenu.
 - Pa jesi bio, Haso?
 - Bio ...
 - Pa otkud ti piva ?
 - Platila Fata ...
 - Stoooo?
 - Idem ja tako do Fate, pa kontam kako da ja njoj reknem, a
 da ja
 nepovrijedim
 i smislim ...
 Doso ja do vrata, pozvonim, Fata otvori, a ja 'nako
 veselo s vrata:
 - Jel ima ovdje udovica?
 A ona ce ko iz topa:
 - Nema.
 A ja njoj:
 - Ajd u gajbu pive da ima..!
 ***********************
  Sreli se Mujo i Haso.
 -Kako zivis Mujo?
 -Luksuzno !!!
 -Kako bolan luksuzno, nema posla , nema para...
 -Jedem luk a suze idu same.
************************
 Pita Mujo Suju, što je tebi bolje "Ajpod" ili
 "Ajfon"?
 Kaže Sujo: Meni je Ajvar zakon.
 *********************
   Pitali Fatu:
 -Šta više voliš, kad ti uđe ili izađe?
 Fata:-Kad se dvoumi.
**********************

No comments:

Post a Comment