Wednesday, March 11, 2015

Angel: "Snijezni festival"

Angel je poslao ove slike jos prije mjesec dana ali ja izgubio. Zamolim ga, i on posalje ponovo.
*********************


Boise,4.February 2015.
Proslog vikenda smo na bili tradicionalnom "Snjeznom festivalu"u MC
Call-u,mjestu gdje su neki od vas vec bili.Predivno suncano vrijeme u
planini,rekordan broj posjetilaca je neumorno obilazio mnogobrojne
snjezne figure, a moj prijatelj Kent i ja smo povremenu svracali da
"utolimo" zedj...
Moj unuk Jack sa nestrpljenjem me je cekao da izadjemo van i da se
penjemo na snjezno brdo i onda je preciznom snjeznom"trojkom" sa
parkinga (bukvalno je tako,jer je ta naslaga na jednom od parkinga
apartmana) pogodio me posred lica. Normalno, to je sve bilo propraceno
urnebesnim smjehom.

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel








No comments:

Post a Comment