Saturday, March 07, 2015

Cetvrt finale Dejvis kupa: Srbija - Hrvatska

Citam prve izvjestaje sa teniskog meca reprezentacija Srbije i Hrvatske koji se igraju u Kraljevu.
U prvom mecu Novak Djokovic ocekivano pobijedio mladog Matu Delica. 
Ali , vise od rezultata raduje atmosfera na tom mecu.
Evo izjava ucesnika koje raduju sve one koji vole sprot i mir: 




Novak Djokovic:

"Zadovoljan sam atmosferom i publikom, ovo je poseban dan za Srbiju  i Kraljevo, svi su pokazali poštovanje prema protivniku. Hvala im na tome što  je sve proteklo u sportskom duhu", rekao je Đoković, koji je pobjedom od 3:0 u setovima donio Srbiji prvi poen.
Mate je nezgodan igrač koji je pokazao svojim teniskim kvalitetima da je spreman da se nađe u samom vrhu. Igrao sam najbolje kada je bilo najbitnije, nisam dozvolio ni jednu brejk loptu i u tome mi je pre svega pomogao dobar servis."




Mate Delic: 
Za mene rezultat ovog meca uopste nije vazan, jer ako se i zavrsi kako je poceo, svi su pobjednici! 


"Hvala publici, iznenađeni smo, čuli smo aplauze našoj našoj himni i zahvalni sam na tome. Od početka se ovdje osjećamo kao kod kuće, uživamo, a nadam se i da će meč do kraja biti neizvestan"
Ovo nije poraz, nego pobjeda, veliko iskustvo za mene koje će mi donijeti napredak u karijeri. Srećan sam što sam imao priliku da odigram meč sa Novakom."

No comments:

Post a Comment