Thursday, July 23, 2015

Mogul' ove umotvorine?

Ne bih se začudiо da mi jednog dana zakucaju na vrata i kažu: 
"Dobar dan, došli smo po bubreg."
 

"Kakav bubreg??" 
"Onaj što ste donirali kada ste kliknuli na NEXT, NEXT, I Agree!" 

**** "Jednom se živi." 
Rečenica koju koristimo kada planiramo da uradimo neku glupost. 
****  
Malo je falilo da se zaljubim... Srećom, zasr'o sam na vreme... 

**** 
Kakvo je vreme došlo, niko više ne želi da se venčava osim pedera i lezbejki. 
**** 
Udaje mi se prijateljica a nije trudna. Kažem joj nek stavi jastuk, da se ne blamira! 
**** 
Čudne su žene... Prvo prete mami da će se udati, a posle prete mužu da će otići kod mame... 
**** 
Ne mogu da se dogovorim sa ženom gde ćemo na more ove godine. Ja bih u Tursku, a ona bi sa mnom. 
**** 
Doktori kažu da vam svaki komad pržene slanine koji pojedete, oduzima 9 minuta života. Računajući tako, trebalo je da umrem 1732. godine. 
**** 
Kada čekam u redu, nerviraju me samo ljudi koji su ispred mene... Ovi iza su super likovi! 
**** 
Ja uvek dva puta kažem pre nego što razmislim... 
**** 
Ono što me ne ubije - ja probam ponovo... 

No comments:

Post a Comment