Sunday, August 02, 2015

Banjalucani u karikaturama Rajka Pušića (1)

Prije par dana javi mi se Rajko Pušić: "Šaljem ti nekoliko karikatura poznatih Banjalučana da ih objaviš u Parkiću. Neke su rađene u JPEG, a neke u KORELU.
Rajko PUŠIĆ"

Obradovala me Rajkova ponuda jer siguran sam da ce njegovi radovi osvjeziti Parkic. Posto je blog maraton a ne sprint, necemo njegove karikature objaviti odjedanput. Od danas pa do kraja godine cemo svake nedjelje imati jednu Rajkovu karikaturu. Do kraja ovog malog seriala Rajko ce vjerovatno uraditi novee karikature pa cemo ga nastaviti i slijedece godine. Banjalucani na Rajkovim karikaturama nisu "banjalucke legende", kako je to danas popularno reci, vec su oni Rajkova raja sa kojom je on odrastao, druzio se ili se i danas druzi. Vecinu njih poznajem, druzio sam se s njima, sretao ih ...Neke od njih ne prepoznajem vise, jer sam dovoljno dugo odsutan iz naseg grada i zaborav je ucinio svoje. Ove karikature ce meni, a nadam se i vama,  pomoci da se prisjetimo ljudi koji su cinili i dalje cine dio nasih zivota. 
Pocnimo abecednim redosledom - onako kako je to kompjuter slozio.


No comments:

Post a Comment