Friday, February 03, 2017

Frizer Aldo (2)

Pisao sam vec o mom frizeru Aldi i njegovim dosjetkama.
U decembru sam Aldi odveo i svoga unuka Luku. Najavio sam Luku telefonom, Aldo pitao za njegovo ime, sto mi je bilo malo cudno. Ali, nakon sto je ugledao Luku kako nevoljno i sa zebnjom ulazi u frizeraj, Aldo, iskusan frizer, podje prema njemu i pruzi ruku pitajuci ga "Jesi li ti Luka?!" Luka iznenadjen, pruzi ruku i strah od nepoznatog, pa jos frizera, nestade.

Aldo i haver mu Luka

Sisanje je proteklo bez suza i njih dvojica su se zadovoljni rastali kao dvojica starih havera.

Prije par dana odem ja kod Alde na sisanje i posto me on,  zbog mojih odsustvovanja, vec poduze nije sisao (ni za sta), podsjetim ga kakvu frizuru zelim.
Aldo, ne mijenjajuci facu, samo kratko rece:"Dobro, Valentino!"
Ja mu kroz smijeh odgovorih: "Mozes me slobodno zvati Rudi!"

Ostali zaposleni i gosti pritajeno se pogledase i nasmijase, praveci se i dalje da dijaloge sa drugih stolica nista ne cuju.



No comments:

Post a Comment