Monday, April 03, 2017

Angel T.: 17 pictures for you



Dragi moji,
prije par dana sam se vratio sa Kube,gdje sam bio sa Sandrom,Majkom i Sinisom Cadjenovic,koji su boraveci vise puta ovdje znali da mi pokazu i otkriju sve cari i ljepote ovog ostrva. Moram priznati da sam impresioniran onim sto sam vidio,dozivio,osjetio... Sadasnja Kuba me neodoljivo potsjeca na nasu dragu Jugu oko 1975 god.
Kubanci, ljubazni,srdacni,gostoprimljivi,premda njihova primanja su
prilicno "tanka" osjeti se da su zadovoljni,sretni. Imaju besplatno
skolovanje,zdrastvo...Sva djeca u skolama su u uniformama,raznih boja sto zavisi koja je godina u skoli...Moze se slobodno reci da je Kuba poslednja socijalisticka zemlja na planeti.
Ce Gevara svugdje prisutan: u razgovoru,portalima,slikama u i na
objektima,a Kastro tu i tamo..Centar Havane je znatno obnovljen(kako mi je rekao Majk) u odnosu na prethodne godine,zahvaljujuci prije svega pomoci UNESKO-a. Varadero,mjesto gdje smo bili je odlicno uredjen za turizam: hoteli,ogromna aprtmanska naselja,bazeni,restorani...Plaze, voda u Okeanu,klima je veoma slicna Havajima...
Svakodnevno lokalni orkestri,plesne grupe zabavljaju goste,medju njima ma vrhunskih umjetnika,a, bogumi, ima se sta i lijepog
vidjeti...Posebno je interesantan ples na plazama u kojem ucestvuju
lokalni profesionalci i turisti.Taksisiti voze iskljucivo stare modele
auta,tako da smo se mi vozili do Havane i nazad sa "Sevrolet"-om iz
1955 g. I nesto sto nas je posebno impresioniralo,obradovalo,nas
vodic, jedna divna pametnica, Kubanka, nam je pokazala plazu koja nosi naziv "Jugoslavija" !
Da, i ovdje smo nasli vrijeme za nas tenis,ljubazni domacini ipak nam
nisu dali da pobijedimo.

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama ! Vas Angel
















No comments:

Post a Comment