Monday, December 11, 2017

Angel Trajkovski: Sjecanje na Mirzu Delibasica



Zaostrog 1981.,Kosarkaski kamp BiH. Na slici sa mojom kcerkom Barbarom (tada 6 god.)
Mirza je najvecim mladim kosarkskim talentima BiH demostrirao kosarkaske vjestine,a djeca su odusevljeno gledala u njega,gledali su svog idola...Barbara nije trenirala,ali je bila s Mirzom na svakom treningu kao neki "asistent"...Kazem mu:"Kindje,nemoj da ti smeta..." A on me pogleda ikaze:"Ma ne,Gele,ona je moj pomocnik..." Prosto je neshvatljivo sa koliko je topline,dobrote pruzao djevojcici od 6 god. 


Nije se odvajala od njega,za vrijeme svakog objeda u Restoranu kampa ona mu je sjedila u krilu,zajedno su jeli,pricali.. Poslije me je uvijek pitala kako je Mirza igrao,koliko je koseva dao na utakmicama...Bolno je bilo gledati je kada je cula da je Mirza imao tezak mozdani udar...suze,suze...


Pocivaj u miru,dragi moj Mirza..

No comments:

Post a Comment